Oyun başarılarım :D

Şu aralar oyunlarda acayip başarılıyım :))
 Meselasım;


Bilim Çocuk'tan çıkan ek olarak ne varsa hepsini yaparım şahsen.Tabi hepsi de yamuk yumuk olur ama yapacak bir şey yok, beceriksizim :))Taa ki şu günlerde uğraştığım kafası çekmeceli filimi doğru düzgün yapana kadar.İtiraf etmeliyim ki çok tatlı... hazırlayanın ve yapanın ellerine sağlık :))

Sonracığıma;


Geçenlerde gözüme takılan ve elime aldığımda bağımlılık yapan şu su oyunu...
Tamı tamına bütün halkaları geçirdim :)) (arada bi iki tane sıkışmıştı onlar hariç :D)

Bi de şu var ;



Evet bir kule... :))
Bu sefer de iftar için Eneslere gitmiştik.Tabi sürüsüyle de oyuncak var orada. Elime bir lego aldım diğerine taktım.Sonra diğeri sonra diğeri... Baktım çok eğlenceli, Enes'ten bütün tek parçalık legoları aldım ve kule yapmaya karar verdim :D
Sonrası da kolay geldi zaten. Nerdeyse 2 metrelik bir kule... Rekorumu kırdım yipppuuuuu...
Vee hemen bi foto çekildim eninde sonunda yıkılacak ve ben bu anımı ölümsüzleştiremeyeceğim diye.
 Artık ölümsüz ve ben rengarenk kulemi hiç unutmayacağım.Sırıtarak ve gururlanarak kuleme bakarken Enes'in gelip kulemi üflemesiyle her şey bitti :))