zaman geçtikçe

Vay be..
Zaman nasıl da hızlı geçmiş meğersem..
Daha dün okula yeni başlamıştım :))
Birinci sınıftı.Annesi gidenler hep ağlıyordu...
Ben de ağlamıştım:) niye ben de bilmiyorum.Psikolojik bi baskı oluşuyor heralde...
Neyse ilk yazılımızı olmuştuk..100 almıştım hem de yıldızlısından:))
Öğretmen defterimi görmüştü.Ablam ön çalıştırma yaptığı için hep yazı vardı :))
Öğretmen bana ilk defa kızmıştı...
Bi kere konuşuyorum diye kafama vurmuştu da toka acıtmıştı be :D
Sonra ikinci sınıf 3 4 5...
6 ..
Sbs başladı yeniydi o zamanlar...
İrem'le hep dersanelere sınava giriyorduk :))
Bi dersaneden indirim kazandım ve oraya gitmeye başladım.
Sınav stresleri başlamaya başlamıştı..
3 sene daha vardı
İyi bir puan çıkarmıştım ama 7. sınıfta düşmüştüm.
7'deki dersler zordu ama :D
8 de öyle güzel anılar yaşayarak geçti işte...
Şimdi liseliyim :))
3 sene bunun için mi çalışmıştım ya diye sorunca insan kendine garip oluyor doğrusu..
Bunu ileride daha iyi anlayacağım o başka tabi...
Artık annem burada değil diye ağlamıyorum ama liseye gidiyorum diye mutluyum..
Bir hafta geçirdim yeni arkadaşlarım oldu ne kadar alışamasam da :))
Neyse hepsi iyi insanlar...
Alışacağım..
Adımın altına artık 8/C 1382 yazmayacağım:))
Artık 9/F 604 yazacağım :))
Servisle gidip geliyorum..
Servisçi ilhan amcaya da alışıyorum :))
Servis arkadaşlarıma da...
Pelin' e de..
Yeni öğretmenlerime de..
Vay be diyorum geriye bakınca..
Daha bir şey yaşamamış olmama rağmen bunu diyebiliyorsam 65 yaşımdaki halimi merak ediyorum..
Bunu ilerde okuyacağım.
Meraba 65 yaşındaki ben :))